2013. január 14., hétfő

Körömlakk polc - Így tárolom a lakkjaim

Sziasztok! :)

Pár napja bukkantam erre a fotóra, amikor körömlakk tárolási ötletek után kutattam. Egyből megtetszett, és tudtam, ha találok ilyen lécet, biztosan megcsináltatom. :D


Tegnap ismerősömnél jártam, ahol pont ilyen lécet találtunk, épp kapóra jött :D  Mivel nekik már nem kellett, így nekem adták. 
Egyébként pedig szerintem bármelyik barkácsboltban beszerezhető, azt hiszem a "szakmai" neve pipaléc. Körülbelül 2,5 m-es darab 5-700 Ft-ba kerül.

Ma kész lett az enyém is, nekem nagyon tetszik! Nézzétek csak:





Úgy tervezem, legalább még egy polcot teszek alá, mert a jövőbeli körömlakkok nem fognak elférni. Bár ha kicsit közelebb tolom őket egymáshoz, akkor többnek lenne hely, de ha így gyarapodik tovább a a gyűjteményem, akkor mindenképp szükséges lesz még egy polc :D

Ti hogyan tároljátok a lakkjaitokat? Tetszik ez az ötlet?


Réks

3 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon nagy ötlet! Szép lett, praktikus, tökéletes. Lehet én is megcsinálom, kutattam már egy ideje a megfelelő megoldás után, és tádám... :))
    Márcsak elszánás kérdése. :)
    Továbbbi jó, gyűjtögetést, és blogolást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó, nekem is egyből megtetszett és szerencsére hamar meg is valósult :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés